TEhnologija
Facebook uvodi promjene, a evo i koje
Facebook više neće dozvoljavati senzacionalističke naslove sa nedovoljno informacija u svrhu "klikanja".
Prema istraživanju rađenom na Facebooku došlo se do zaključka da 80% vijesti sa senzacionalističkim naslovom nema sadržaj koji opravdava taj isti naslov.
Zbog toga, Fejsbuk će proučavati sadržaj News Feed-a na dva načina.
Prvo je vrijeme čitanja - ako korisnici kliknu na vijest i odmah se vrate na Fejsbuk, priča vjerovatno nije opravdala naslov sadržajem.
Drugi - ako korisnici Fejsbuka kliknu na vijest bez da je prokomentarišu, šeruju ili lajkuju, priča je vjerovatno lošeg kvaliteta.
Takođe, prioritet će imati one vijesti koje su šerovane kao linkovi, umjesto onih koje su podeljene kao fotografije uz koje je prikačen link.
Ove promjene na Fejsbuku imaju za cilj da News Feed pretvore mjesto sa dobrim novinarskim pričama i više mjesta za objave vaših prijatelja.
Nema komentara:
Objavi komentar