Vijesti:

Dekodiran tajni kod: 5 SMS poruka koje ne znače ono što mislite

ZANIMLJIVOSTI

Dekodiran tajni kod: 5 SMS poruka koje ne znače ono što mislite

Svi primamo neke poruke za koje mislimo da znače jedno, a u stvari znače drugo.

Dekodirali smo zato tajni SMS kod ljudi u vezi.
1. SMS: 'Je li pas bio u šetnji?'
Pravo značenje: Kada radiš od kuće ili imaš slobodan dan totalno ne mogu računati na tebe. Znam da je pas nervozan jer nije bio u šetnji. No svejedno ti postavljam pitanje, koje je zapravo podsjetnik da ga izvedeš van. Dogovorili smo se to unaprijed, ali...svejedno. 
2.  SMS: 'Nedostaješ mi.'
Pravo značenje: Nedostajem li ja tebi? Pitam se što radiš u ovome trenutku, gdje si i s kim si, ali ne želim ispasti neka poremećena osoba koja treba kontrolisati svaki tvoj korak. Zato je ta potreba pametno zakamuflirana u izjavu ljubavi. Sad mi odgovori na pitanje. 
3. SMS: 'Ma, u redu je.'
Pravo značenje: Ne da situacija nije u redu, nego je tako daleko od reda, da je nemoguće objasniti koliko stvari nisu u redu. Stvari su zapravo katastrofa. 
4. SMS: 'Što ćemo jesti nakon posla?'
Pravo značenje: Znam da u frižideru više nema ništa za jesti. Tko će ići u dućan? Meni se ne ide u dućan i tegliti stvari. Ne da mi se ni kuhati. Zapravo želim naručiti pizzu iako si ti na dijeti i onim groznim zelenim smoothiejima. Tako mi se jede pizza! Hajmo naručiti pizzu!
5. SMS: 'Kada ćeš doći kući?'
Pravo značenje: Kasniš već 27 minuta, 35 sekundi i 13 stotinki, ali tko broji? Pokušavam imati razumijevanja za gust promet u gradu, ali već mi misli lutaju u negativnom smjeru. Da ti se nije nešto dogodilo? Ipak je jutros padala kiša. Ili te netko pozvao na piće poslije posla?Opet ćeš ostati vani do kasno, zar ne?

Nema komentara:

Objavi komentar

Klik.ba Designed by Templateism.com Copyright © 2016

Pokreće Blogger.