Vijesti:

FOTO: Bogata Ruskinja parkirala svoja kola pa šokirala stanovnike Londona!

AUTO

FOTO: Bogata Ruskinja parkirala svoja kola pa šokirala stanovnike Londona!

Ako imate višak novca, a ne znate šta da uradite sa njim, možete uraditi isto što i ova bogata ruskinja.


Ruskinja Darija Radionova šokirala je stanovnike Londona kada je ispred hotela parkirala svoja nova kola - Mercedesa cijelog prekrivenog sa 25.000 dolara vrijednim Svarovski kristalima.

"Željela sam da imam nešto jedinstveno i posebno. Ljudi koji su ga prekrili kristalima došli su iz Rusije i dva mjeseca po 12 sati dnevno radili su na njemu. Jako sam srećna i jedva čekam da ga vozikam okolo", rekla je dvadesetjednogodišnja Ruskinja koja studira biznis u Londonu.
Ona kaže da još nije stigla da uživa u kolima jer je prolaznici stalno zaustavljaju.
"Auto je tek završen i gdje god da odem ljudi me zaustavljaju da ga pogledaju i da se slikaju. I drugi vozači ga stalno gledaju, pa se ponekad bojim da će se zbog mene slupati. Kada prodam ova kola novac od njega ću dati u dobrotvorne svrhe", rekla je Darija.
Menadžer hotela u kom trenutno boravi bogata Ruskinja rekao je da nikada ispred nije bio parkiran automobil koji je privlačio više pažnje.
"Mnogo neobičnih automobila i “ferarija” je bilo parkirano ovde, ali ovaj svi gledaju. Meni je ovo sjajno. Ako imaš novca, zašto ne bi prekrio kola kristalima. Izgleda dobro i zabavno je", rekao je on.

Nema komentara:

Objavi komentar

Klik.ba Designed by Templateism.com Copyright © 2016

Pokreće Blogger.