Vijesti:

Uvećala grudi za 18 brojeva


ZANIMLJIVOSTI

Uvećala grudi za 18 brojeva

Sve za popularnost.

Sarah Marie Summer je dvadesettrogodišnjakinja iz Sidneja koja je uvećala grudi za 18 brojeva. Ona je do sad imala tri operacije i ne želi na tome da stane. Njen broj grudnjaka se ne može naći u standardnoj prodaji, a zbog svog poprsja postala je prava internet senzacija i dobila je brojne ponude kao model.
"Ljudi misle da ja ne želim ovako da izgledam, ali ja želim. Moje grudi uveseljavaju ljude, a to mene čini srećnom, zato to ne može biti loša stvar", ispričala je Sara.
Prvu operaciju Sara je uradila kada je imala 17 godina i povećala je grudi za dva broja. Međutim, nije bila zadovoljna postignutom veličinom pa ih je prošle godine povećala za još tri broja.
Sara je imala problema da pronađe hirurga koji bi joj još više uvećao grudi jer je tako rizikovala svoje zdravlje. Kada je konačno pronašla hirurga, uvećala ih je toliko da je koža počela da joj puca.
"Rane su mi se inficirale i koža se skroz istegla. Pila sam antibiotike i otkrila da sam alergična na njih. Jako sam se loše osjećala i nisam se dobro oporavljala. Doktori su mi mi preporučivali da izvadim silikone, ali nisam htjela", kazala je Sara.
Iako joj grudi stvaraju velike bolove u leđima i spriječavaju da vodi normalan život, kaže da nikad nije bila srećnija.
"Teško mi je da vozim i da plešem i često moram da pazim da ne oborim stvari njima. Ali sam prezadovoljna svojim izgledom sada", zaključila je Sara.

Nema komentara:

Objavi komentar

Klik.ba Designed by Templateism.com Copyright © 2016

Pokreće Blogger.