Vijesti:

VIDEO: Svjetski hitovi sa najglupljim refrenima

STARS

VIDEO: Svjetski hitovi sa najglupljim refrenima

Ovo su najgluplje i pjesme sa najviše tri riječi u refrenu, ali su svjetski hitovi.


Jeste li znali da se samo jednom riječi u refrenu koja se ponavlja i do deset puta može napraviti hit? Oni su u tome uspjeli. Izdvojili smo deset svjetskih hitova čiji refren, kada se prevede, veoma glupo zvuči, ali to su i dalje hitovi. A evo i kako one zvuče kad se prevedu.
1. Rihanna - Umbrella
"Možeš da stojiš ispod mog kišobrana, možeš da stojiš ispod mog kišobrana, brana, brana, brana, a, a, a, ispod mog kišobrana..."
2.Justin Bieber - Baby
"Bebo, bebo, bebo, ooo, bebo, bebo, bebo, nee, bebo, bebo, bebo, ooo.."
3. Black Eyed Peas - My humps
"Moja ljubavi, moja ljubavi, moja ljubavi, moja ljubavi, ti voliš moje adute, moje obline, obline, obline (voliš ih), moje obline te izluđuju.."
4. Beyonce - Run the world
"Ko vodi ovaj svijet? Djevojke. Ko vodi ovaj svijet? Djevojke. Ko vodi ovaj svijet? Djevojke. Ko vodi ovaj svijet? Djevojke..."
5. Britney Spears - Womanizer
"Ženskaroš, žen-ženskaroš, ti si ženskaroš, oh ženskaroš, oh ti si ženskaroš dušo, ti, ti, ti, ti, ti, ti, ti, ti ženskaroš, ženskaroš, ženskaroš."
6. Shakira - Dare
"La la la la la la la la la la la la, izazivam te.."
7. Jeson Derulo - Wiggle Wiggle
"Migolji, migolji, migolji se. Migolji, migolji, migolji se, migolji, migolji, migolji se, samo mrvicu... zanjiši"
8. Ed Sheeran - Sing
"Pjevaj ooooo, glasnije oooo, pjevaj.."
9. Enrique Iglesias - Freak
"Jer ja sam čudak, da, ja sam čudak, jer ja sam čudak, da, ja sam čudak."
10. Lady Gaga - Judas
"Oh oh oh ohoo, zaljubljena sam u Judu, zaljubljena sam u Judu. Juda, Juda-a-a, Juda, Juda-a-a, Gaga.."
Vjerujemo da im je baš dosta vremena trebalo da dobiju inspiraciju za ove dubokoumne tekstove, ili njihovim tekstopiscima. Očekujemo da će neki od narednih hitova imati makar jedan sadržajniji stih.

Nema komentara:

Objavi komentar

Klik.ba Designed by Templateism.com Copyright © 2016

Pokreće Blogger.