PUTOVANJA
Na osnovu čega se nekom hotelu daju dvije, tri ili maksimalnih pet zvjezdica?
Svaka zemlja "odlučuje" koje standarde hotel mora da zadovolji da bi dobio određeni broj zvjezdica, pa je u Velikoj Britaniji recimo prioritet vrhunska usluga, dok se u Italiji fokusiraju na - čistoću.
Kad uporedite dobre hotele u Evropi, ispostavi se da na osnovu broja zvjezdica ne možete da zaključite baš previše toga.
Iako "pet zvjezdica" zvuči primamljivo, hoteli i odmarališta zapravo primjenjuju lokalni sistem rangiranja, tako da se hotel ovako klasifikovan u Španiji na primjer, može drastično razlikovati od onog sa istim brojem zvjezdica u Italiji, Velikoj Britaniji ili Turskoj.
Svaka zemlja, naime, ima sopstveni sistem rangiranja, zasnovan na standardima koje je postavilo nadležno ministrastvo zemlje o kojoj je riječ.
U Velikoj Britaniji, prioritet je usluga, pa hoteli sa pet zvjezdica moraju gostu pružiti očekivanu dobrodošlicu, osoblje mora govoriti više jezika, a taj kvalitet usluge podrazumijeva i kvalitetnu ponudu na meniju, uz odgovarajuću vinsku kartu, na primjer.
U Francuskoj se broj zvjezdica dodjeljuje, između ostalog, i na osnovu enterijera, pa je opremljenost soba i lobija, uz usluge i sadržaje koje hotel nudi jedan od bitnih faktora za dobijanje određenog broja zvjezdica. Podrazumijeva se besprekorna usluga.
Osoblje mora govoriti engleski i još jedan jezik osim francuskog, a za pet zvjezdica hotel mora imati i više od jednog bazena, zdravstveni i fitnes centar, spa centar kao i igraonice i druge sadržaje namijenjene djeci. Podrazumijeva se i satelitska televizija sa širokim izborom kanala.
Izvor: Kolektiv.me/Prva.rs
Nema komentara:
Objavi komentar